Przy zamówieniach powyżej 1799 zł otrzymasz 5% zniżki za pomocą kodu EXTRA5. DARMOWA DOSTAWA na cały asortyment!

Ponad 6000 produktów prosto od producenta

Masz 50 dni na zwrot towaru

Darmowa dostawa na cały asortyment!

Jak przebiega dostawa?

Dzień przed dostawą kontaktujemy się z Państwem, informując o przybliżonej godzinie dostawy tak, by mogli się Państwo do niej przygotować.

W związku z tym, iż kierowca dostarcza danego dnia kilka zamówień, bardzo prosimy o przygotowanie się do odbioru mebli na ustaloną godzinę, a tym samym zapewnienie osób do wnoszenia mebli.

W przypadku odmowy przyjęcia zamówionego towaru Klient zobowiązany jest do poniesienia kosztów dostawy.

 

SMART - bezpieczna dostawa bez wniesienia

Bezpieczna dostawa zamówień odbywa się za pomocą wyspecjalizowanego transportu i kierowców odpowiedzialnych za stan przesyłek, które do Państwa docierają. Koszt bezpiecznej dostawy nie obejmuje wniesienia paczek!

 

HELP - dostawa + pomoc kierowcy

W cenie dostawy oferujemy Państwu bezpieczny transport zamówienia pod wskazany adres.

Z uwagi na fakt, iż nie każdy ma możliwość zorganizować odbiór dostawy, oferujemy Państwu usługę pomocy przy wniesieniu.

Wskazana usługa Standard+ dotyczy asysty kierowcy przy wniesieniu, przy jednoczesnej obecności jednej bądź dwóch osób zagwarantowanych przez kupującego.

Prosimy nie mylić pomocy przy wniesieniu z wniesieniem, ponieważ kierowca nie jest w stanie sam wnieść zamówienia, a meble to często bardzo duża waga oraz gabaryt.

 

PREMIUM - dostawa z wniesieniem

Odpowiadając na liczne zapytania naszych Klientów mamy przyjemność zaprezentować Państwu całkiem inny wymiar dostawy zamówionych mebli.

Dostawa z wniesieniem mebli? Teraz to możliwe!

W przypadku sof, narożników i łóżek kontynentalnych świadczymy również usługi drobnego montażu w cenie dostawy.

Profesjonalną dostawę zapewni firma NIVISCA LOGISTIC, która jest spółką świadcząca kompleksowe usługi transportowe.

Co wyróżnia dostawę Mebline Home Delivery?

  • Dwuosobowy zespół fachowców, którzy zapewniają właściwą obsługę każdego zlecenia
  • Dowóz towaru do Klienta
  • Wniesienie towaru niezależnie od piętra czy lokalizacji z zachowaniem bezpieczeństwa tak towaru, jak i całego otoczenia
  • Powiadomienie o planowanym terminie realizacji

Dodatkowo dla mebli tapicerowanych oferujemy:

  • Rozpakowanie sprzętu w obecności Klienta
  • Ustawienie towaru w miejscu wskazanym przez Klienta, niezależnie od jego gabarytów
  • Wyrzucenie zbędnych opakowań w miejscu wskazanym przez Klienta
  • W przypadku odmowy przyjęcia zamówionego towaru Klient zobowiązany jest do poniesienia kosztów dostawy

Decydując się na taką formę realizacji masz pewność, że przesyłka dotrze sprawnie i bezpiecznie wprost do Twojego domu!

Ze względów logistycznych termin dostawy może ulec nieznacznemu wydłużeniu w stosunku do czasu podanego na karcie produktu.

UWAGA! Na wszystkie pytania dotyczące terminu realizacji odpowiadamy telefonicznie!