Jak przebiega dostawa?
Dzień przed dostawą kontaktujemy się z Państwem, informując o przybliżonej godzinie dostawy tak, by mogli się Państwo do niej przygotować.
W związku z tym, iż kierowca dostarcza danego dnia kilka zamówień, bardzo prosimy o przygotowanie się do odbioru mebli na ustaloną godzinę, a tym samym zapewnienie osób do wnoszenia mebli.
W przypadku odmowy przyjęcia zamówionego towaru Klient zobowiązany jest do poniesienia kosztów dostawy.
Transport mebli realizowany jest w wyznaczone dni, w przedziale czasowym od godziny 6:00 do 22:00.
SMART - bezpieczna dostawa bez wniesienia
Bezpieczna dostawa zamówień odbywa się za pomocą wyspecjalizowanego transportu i kierowców odpowiedzialnych za stan przesyłek, które do Państwa docierają. Koszt bezpiecznej dostawy nie obejmuje wniesienia paczek!
HELP - dostawa + pomoc kierowcy
W cenie dostawy oferujemy Państwu bezpieczny transport zamówienia pod wskazany adres.
Z uwagi na fakt, iż nie każdy ma możliwość zorganizować odbiór dostawy, oferujemy Państwu usługę pomocy przy wniesieniu.
Wskazana usługa Standard+ dotyczy asysty kierowcy przy wniesieniu, przy jednoczesnej obecności jednej bądź dwóch osób zagwarantowanych przez kupującego.
Prosimy nie mylić pomocy przy wniesieniu z wniesieniem, ponieważ kierowca nie jest w stanie sam wnieść zamówienia, a meble to często bardzo duża waga oraz gabaryt.
PREMIUM - dostawa z wniesieniem
Odpowiadając na liczne zapytania naszych Klientów mamy przyjemność zaprezentować Państwu całkiem inny wymiar dostawy zamówionych mebli.
Dostawa z wniesieniem mebli? Teraz to możliwe!
W przypadku sof, narożników i łóżek kontynentalnych świadczymy również usługi drobnego montażu w cenie dostawy.
Profesjonalną dostawę zapewni firma NIVISCA LOGISTIC, która jest spółką świadcząca kompleksowe usługi transportowe.
Co wyróżnia dostawę Mebline Home Delivery?
- Dwuosobowy zespół fachowców, którzy zapewniają właściwą obsługę każdego zlecenia
- Dowóz towaru do Klienta
- Wniesienie towaru niezależnie od piętra czy lokalizacji z zachowaniem bezpieczeństwa tak towaru, jak i całego otoczenia
- Powiadomienie o planowanym terminie realizacji
Dodatkowo dla mebli tapicerowanych oferujemy:
- Rozpakowanie sprzętu w obecności Klienta
- Ustawienie towaru w miejscu wskazanym przez Klienta, niezależnie od jego gabarytów
- Wyrzucenie zbędnych opakowań w miejscu wskazanym przez Klienta
- W przypadku odmowy przyjęcia zamówionego towaru Klient zobowiązany jest do poniesienia kosztów dostawy
Decydując się na taką formę realizacji masz pewność, że przesyłka dotrze sprawnie i bezpiecznie wprost do Twojego domu!
Ze względów logistycznych termin dostawy może ulec nieznacznemu wydłużeniu w stosunku do czasu podanego na karcie produktu.
UWAGA! Na wszystkie pytania dotyczące terminu realizacji odpowiadamy telefonicznie!